Saturday, February 20, 2010

t0v!!!!!!!

hye k0rg..........

ha ni ari last aku tlis kt bl0g ni untuk minggu ni.......... minggu dpn plak aku sambung k.............. ha esk aku de pekse paper akaun n chemistry.......... bley ke????? i h0pe s0........ huhuhu........ insyaallah......... pastu tgal paper addmath n bi...... pastu berakhir la t0v ni..... huhuhu..... hepinye aku..... bi0 ari 2 alhamdulillah la cz aku dpat la jugak jawab kn........ n x lpe juge kpd paper sejarah, aku dah cube dah sedaya upaya.... s0 harap keputusan t0v ni baik punye la........ huhuhuhu....... erm..... pe lg erk..... x de dah rsenye....... 0ppsss!!!! aku lupe bg tau k0rg yg aku dah sedia dah nk tukar image aku........ huhuhu .... aku rse cm nk start pakai shawl la........ tp msih lg dalam temp0h percubaan...... ha ni trial aku yg ptame.... s0 bg2 k0men k0rg pasal prcubaan yg ptame aku niw..... huhhu...

No comments: