Friday, September 3, 2010

ta taw nk ckp pe....

hye korang...
nak citer2 sikit hari ni...

citer sal pe erk???
erm... semalam last day skul sblum raye...
mule2 datang skul mmg da start bosan...
cz trpakse duk lam dewan yg SENGAL tuh...
hehe...
tp pas masuk kelas tak la brpe nak boring sangat...
cz boley bsuke rie....
hehe....
mcam2 aktiviti ade lam kelas smalam...
nanti aku aplod gamba erk...
tp sblum tuh credit tuk ghah cz bwk cmera...
hehe..

knon vvip tgah bjalan... cehhh

kelas pown da mcam kapal pecah..

aku sedang mncurahkan idea... (sory cz gmba ni kne kcikkan) hoho...

m.cik2 semangat bersembang.... :)

jejake2 pown nak bsembang gak...

manusie paling koya......

jejake2 yg ade lam kelas...

sempat lagi... :)

erm... tuh je la serba sdikit gamba...
malas aku nk aplod byk2...
penat...
hehe...

erm.. pe lgi erk???
ha!!! semalam ade sorg mamat ni bg aku lagu...
tjuk dye the reason why by the click five...
ermm... knpe erk tbe2 nak bg aku lgu niwh???
hehe...
pas dgar byk2 kali, bes la jgk kan...
hehe...
so, layan je la lgu tuh...

erm... ha!!! smenjak due menjak niwh...
aku rse kan....
erm...
macam nak beli fon bru jerk...
tp ta taw nk bli model pe...
cz sumenye bese2 jerk..
tp trse nak beli jerk....
hehehe......
ish2...
terok tol prangai...

erm... minggu ni terpakse la aku jadi doktor yg tak bergaji...
hehe...
ni kes adik aku la ni...
main tak ingat dunie.....
bile jatuh tuh, mule r bdarah2 badan...
sengal tol la dye tuh..
erm.. mak abah aku pulak, jgn harap dye nak sntuh luke2 org niwh...
bley tmuntah dorg...
hehe...
so, tpkse la aku mghulurkan bantuan...
tp bile da sakit2 tuh, dengan selamber badak nye dye main arah2 aku buat kje...
eee... saba je la...
skali aku letak ubat yg pedih2, mule r meraung...
pdan muke....
hehee..

erm... so, k la...
stakat ni je la....
bubye.....
salam.....

No comments: