Wednesday, October 6, 2010

4 hari suda... ish...


hai..
erm masuk hari ni 4 hari suda aku demam ni...
ish.. risau pulak ni..
tu la..
 degil lagi tido sampai lewat malam..
da la aku ni jenis tak leh tido lewat..
teringat pulak pe yang doktor cakap kat aku taon lepas pasal aku tak leh tido lewat ni...
hurm...

doktor : awak ni jenis yang tak boley tido lewat-lewat sangat...
aku : nape doc?
doctor : coz nanti awk boley dapat pening kpale yg terok...
aku : owh... erm..

hurm...
susah betul la dapat *demam pasang surut* niwh..
kejap ok..
pas malam-malam k.o...
suara pown mulai berubah..
hurm...
demam-demam pown aku gagahi jua ke skula...
ilmu pyer pasal..
erm... sory la aku sbnrnye tak suke nak cakap bab-bab demam ni dgn org..
cz nanti org ingt aku jz nak tarik perhatian..
huh!!!..
tapi aku rase tak tahan sangat da...
penat teramat...
sampai da bape kali aku tetido dengan kertas kerje n lappy still on..
hurm..

bile la boley tido lame-lame balik ni??? tak cukup energy da ni...

No comments: