Sunday, October 10, 2010

ohh god...

hye sume..
malam ni aku nak citer pasal hal yang aku baru tau beberapa hari lepas...
hahaha...
pasal si n..
hahaa...

aku rase sekarang ni aku da start boley baik dengan dia...
i hope keadaan ni boley tahan lame r..
hehee...
ha!!.. act, bukan pasal ni aku nak citer...
aku nak citer pasal zaman tadika dulu..
haha...


rupe-rupe nye...
baru aku tau yang sebenarnya satu tadika dengan miss n...
what a small world...
hahaa....
terkejut badak aku bile dapat tau tuh...
aku dapat tau bile aku n dye tertengok notis pasal reunion kat tadika yg da lepas mase awal syawal bru-baru ni..


 aku : rugi nye saya tak pegi reunion ni...
dye : ye r... sy pown tak pegi gak... best ngat..
aku : eah.. awk tadika kat situ gak ke???
dye : sy memang tadika kat stu.. laa.. awk tadika kat situ gak ke??
aku : eah memang r.. sy kan duk perwaje dulu2...

hahha...
memang aku ngan dye da ditakdirkan berjumpe kot..
hahhaa....
macam-macam aku masuk aktiviti kat tadika tuh and sume nye dye ade skali..
hahaa..
swimming class, dancing class, kelas piano and banyak agi r...
sumenye dye msuk gak... hahaha...
tapi yang pelik nye, aku langsung tak ingat dye..
hahaha...

k la korang...
hahaa... tergelak besar gak bile dpat tau ni...
bubye...
salam..

p/s: kenali la rakan anda dengan sebaik mungkin.. hahaha

No comments: