Tuesday, October 19, 2010

semakin kerap...

act, aku da lame ade masalah ni..
masalah ke??
erm..

semenjak due menjak ni aku selalu sangat sakit perot...
pe masalah pon aku tak tau...
kawan-kawan kelas lame da suruh aku pegi cek kot2 ade pe-pe...
tapi aku wat derk je..
tapi sekarang ni da selalu sgt aku rse cmni..

td aku de tye mak aku, yg aku nak pegi cek kat doktor masalah sakit perot ni..
tp mak aku layan tak layan je...
hurm..
tension gak aku..
erm..
biar je la...

sakit perot aku ni sampai kadang-kadang tak boleh tahan giler...
sakit bangang!!!...
kadang-kadang tuh sampai tak ley bdiri...
kalo kat skula tuh, budak kelas mmg tau la nape aku tbe-tbe je dduk mcm mlutut tuh...
huhu..
da normal da bg budak-budak kelas...
tapi sbenarnye..
aku mmg la nak tau pon cz tkut- takut de pe-pe...
tp hoar...

p/s: mencegah lebih baik daripada merawat... (de kene mngene ke???)

No comments: