Sunday, November 14, 2010

keletihan...

erm... penat suda..
semenjak-semenjak ni banyak sangat berjalan..
merate-rate tempat..
maklumla..
kak aku balik...
so, boley la bergerak dengan bebas...

erm..
baru-baru ni pi jejalan kat kuwantan ngan kawan-kawan..
agak membosankan sebab bertempat kat ecm je..
hehe..
apabila keadaan menjadi bertambah bosan, lalu aku mengambil keputusan nak tengok wayang..
ingatkan nak tengok cter bi tapi sume nye 18 taon keatas..
lagipon, takkan nak tengok citer camtuh dengan geng kan..
sangat tidak syok..
so, terpakse la tengok citer ni..

erm.. pastuh da la sampai uma malam..
huh..
sangat penat..
then, family aku ajak pegi dinner pulak..
adoi!!..
da la mate aku mengantuk yang amat mase tuh..
tapi terpakse pegi jela..
huh...
pastuh, bile balik tuh teros aku pergi tido..
da kekurangan energy da..
hehe..

esok tuh pulak, pagi2 bute kak aku kejut bangun tido..
terkejut beruk aku tibe macam ade orang pecah pintu kat bilik aku..
rupe2 nye, dye yang memekak...
huh...
kaco daon betol la..
rupe-rupenye dye nak ajak pi mesramall je..
huh..
aku ingat nak pegi mane la yang semangat sangat tuh..
kat situ sempat la membeli belah sikit walopon duit tak masuk lagi..
hehe..
takpe2..
mesin atm kan banyak..
hehe..

pastuh, kitorang pegi kat pantai kemasik pulak..
cantik gak la tempat kat situh..
erm..
sampai kat uma pon malam jugak..
tersangat la penat..
pastuh,bile malam tuh pulak ade kes yang tak bape syok...
hurm...
no komen la pasal tuh..

erm..
ok la..
nak pegi makan jap..
bye-bye..
salam..

No comments: