Wednesday, December 15, 2010

ni lah dunia aku..

jejaka : mana dia menghilang ??
gadis : biarlah dia nak hidup dalam dunia dia sendiri...
( dia tu merujuk kepada aku)

erm.. betul ke aku sekarang ni dah jadi senyap je?
ramai sangat orang tanya..
tanya dalam facebook..
erm..
aku pon tak sedar aku da jadi macam ni..
nak buat macam mana..
kite kenalah berubah sikitkan..
daripada yang tak baik menjadi yang lebih baik..
mybe memang tu azam semua orang untuk jadi yang lebih baik..
tapi bagi aku, kalau nak jadi yang lebih baik, kita tak perlu sokongan daripada orang lain..
semuanya terletak atas diri kita sendiri je sama ada nak berubah atau tak..
kadang aku terpikir jugak..http://www.emocutez.com
kenapa aku macam ni sekarang ni?
ye la..
secara tiba-tiba aku jadi lenyap daripada dunia facebook, ym, skype, friendster..
aku dah tak berminat dah dengan semua benda tu..
dan sekarang.. ni lah dunia aku..


p/s : kadang-kadang kita perlu bertukar angin untuk mewarnai kehidupan kita..

No comments: