Wednesday, January 19, 2011

memang aku tak akan lupe la..

hari ni kau tau ape jadik?
kau tau tak hari ni aku berlari beberapa ratus meter dalam hanya beberapa saat?
hah..
mesti tak percaya kan?..
kau tau tak kenapa aku berlari laju sakan tuh?

macam ni..
kisah dia bermula masa aku and kawan dah otw nak pergi tusyen..
kitorang memang biase nya pergi tusyen jalan kaki..
biar malam sekali pon..

pastu..
tengah syok-syok jalan ni..
tibe- tibe macam ada bende yang berbunyi dari arah dalam hutan..
masa tuh aku dah kecut semacam dah..
tapi kitorang still jalan buat derk lagi..
tapi sekali lagi bunyi tuh keluar lagi tapi lagi kuat dari tadi..
aku pon ape lagi..
start tak sedap hati la..

pastu
 jalan punyer jalan ke arah hutan tu tibe-tibe ada khinzir/babi hutan keluar..

" wea babi keluar!!!! mampus kite ni wea!!! lari !!!!".... http://www.cute-smiley.com

dah la babi hutan tu keluar berlari kearah kitorang..
bpuluh-puluh ekor pulak tuh..
perghh...
memang dasyat sangat perasaan masa tuh cz dah la gelap gelita..
pastu kitorang lari lintang pukang sampai tak ingat dunia sampai ke pusat tusyen..

kalau time tuh boleh gambar kan, memang macam nak tercabut jantung aku..
tringat-ingat pulak muka babi hutan tuh..
buruk betul...

http://www.cute-smiley.com

p/s : tolong bawak torchlight kalau nak keluar malam... takut-takut ada ape-ape..

No comments: