Friday, February 18, 2011

aku menangis???? mengamok??? malu!!!

*ha!!! sorry lame tak update belog ni sebab aku ade exam la..
so..
disebabkan lame tak update,
aku ade banyak story nak di-storykan kat wahai cik belog tersayang..*

ni ha..
baru-baru ni aku baru je lepas mengamuk dalam class..
giler kau..
memang dahsyat..
sampai terbawak-bawak ke luar class..

kau nak tau aku gado dengan sape??
aku gadoh dengan mamat yg lepas..
mamat yang pakai baju putih and hitam dalam post lepas tuh..
tak kan kau tak ingat??
tak ingat sudaaa.. hehe..

kau tau??
tengah-tengah gadoh tuh, aku boleh nangis depan mamat pakai baju putih tuh..
nangis sepenuh hati la..
aku rase mamat tuh pon mesti terkujat bile aku nangis depan die..
pulak tuh , aku siap baling + hempas barang kot dekat mamat tuh..
haha..
aku pon terkejut dengat tindakan aku yg sangat drastik tuh..
memang drama betul la mase tuh..
hahaha..

and now..
mamat tuh still nak baik-baik dengan aku..
pujuk aku...
mintak-mintak maap je selalu..
hurm..
tp tengok la dulu macam mana..
nanti aku pikir kan pasal mamat tuh balik..


p/s : kadang-kadang best jugak mengamuk ni.. hahaha.. nak je aku tumbuk2 muke mamat tuh mase tuh...

No comments: