Thursday, February 3, 2011

aku sedih...

story 1..

aku sedih bile dengar negara-negara islam berpecah belah..
seriously sedih..
tak tau nape rasa macam tuh..
mungkin sifat sayang kan islam tuh masih ada lagi dalam diri aku..
walaupun tak banyak.. tapi sekurang-kurang nya ada..

kadang-kadang aku terpikir...
kenapa la dunia ni macam ni..
banyak sangat masalah..

nanti kalau negara islam dekat sana dah musnah,
makne nya islam akan jadi semakin dilupakan..
makin sikit orang islam..

kalau la aku diberi kuasa nak elokkan dunia ni..
first sekali aku nak buat semua orang masuk islam..
tapi malang nya aku tak ade kuasa tuh..

story 2..

aku sedih sangat sebab aku tak dapat 'tolong' orang lain..
sebab aku pon tak dapat 'tolong' diri aku sendiri..

tolong untuk buat pahala and kebaikan..
sebab aku pon still buat dosa lagi..
banyak sangat dosa..

dosa..

dosa..

dosa..

dosa..

p/s : ampuni ku YA ALLAH..
yang sering melupakan-MU..
jadi kan aku selamanya..
hambaMU yang selalu bertaubat...

No comments: