Tuesday, February 1, 2011

hish!!!! tak lah...

kau tau aku cakap pasal ape ni??

minah : wea, tadi aku bace belog ko..

aku : ok.. pastu?

minah : wea, makne nye ko pon ade perasaan jugak lah dekat mamat yg luahkan perasaan dekat ko tuh??

aku : hishhhhh!!!!!!!! giler ko... tak r.. mane ade.. aku cume cakap aku berdebar je.. tuh je..

adoyai.. nampak nye post aku yang lepas telah disalah ertikan..
cewah...
hahaha..
ye la... mane tak nye..
ade ke patut minah cakap aku ade perasaan dekat mamat tuh??
hish.... tak logik langsung..
aku just suke dye macam kawan yang lain la..
tak ade yang terlebih dan yang terkurang..
same je sume..

setakat ni perasaan aku tetap pada yang 'lama' lagi..
tak ade orang lagi yang boleh ganti tempat dye setakat ni..
hurm...


p/s : tolong jangan salah ertikan post-post aku.. hahaha

No comments: