Tuesday, July 26, 2011

GIVEAWAY 4BY4 SHIKIN SAYANG

http://shikinsayang.blogspot.com/2011/06/giveaway-4by4-shikin-sayang.html


disebabkan ade orang tag, terpakse story mory jugak sikit2 ok.. :)


 ..LUAHAN..

Di sini jua memori tercipta
Walau seketika terjalin kasih kita
Mungkin disini kita kan terpisah
Kenangan bersama tiada kulupa

korang memang kawan terbaik yang aku pernah jumpe..
walaupun kadang-kadang kita semua gaduh,
tapi aku sayang korang..
mungkin satu hari nanti bila kita semua dah berjaya,
kita boleh jumpa balik..
mungkin...

korang jangan la sombong-sombong nanti ..
korang jangan lupe kat aku tau..
korang belajar elok-elok tau..
korang dapat kerja elok-elok tau..
tolong mak ayah korang..
kerja bagus-bagus...
mungkin lepas habis sekolah nanti, kita semua dah susah nak jumpa..
sebab tu la dalam masa beberapa bulan lagi ni, aku nak kita semua baik-baik..
tak mo gaduh-gaduh..
tak mo masam-masam muka..

walaupon dulu korang selalu usik-usik aku, 
tapi sekarang aku dah maafkan..
korang jangan lupe dekat aku ok..
aku still dekat sini macam biasa..

Yang terpahit jua termanis
Semuanya bagiku terindah
Kuingati buat selama-lamanya

mungkin nanti aku rindu dekat korang and zaman persekolahan kita ni...


No comments: