Wednesday, July 13, 2011

sempena birthday.. 12 julai..

hye..

semalamkan birthday aku..
 ramai sangat orang wish..
happy la jugak..

fyi, cgu physic aku pon wish gak and dye la orang pertama wish.. hehe..
and kau tau nyah???..

ex-kawan aku pon wish n bagi hadiah.. :))))) 

tapi tahun ni hadiah birthday paling sikit..
tak tau kenapa .. maybe sebab dah tue kot.. hehe..

tapi ape2 pon..
nanti aku upload pic hdiah yang aku dapat ea..

ni first hadiah.. :) - adik aku..


ni daripada mak aku.. :):)


ni pon dpd mak aku.. sbenarnya byk lagi tp ni je yg tak dimakan lgi.. hehe


ni pulak daripada bapak aku.. sikit jer.. cume RM 250.00 .. ok aku tahu hadiah aku sikit je.. :(


and... yg ni daripada ehem-ehem.. hehe.. tak ade la.. gurau je.. ni daripada ex-kwan lelaki aku.. tp skrg ni aku dah kawan balik la dengan dye.. hehe.. tq ye..  sayang pulak nk makan.. :))) tp dah rezeki kan..

eah ok la.. bye..
 

No comments: