Tuesday, August 2, 2011

macam-macam cerita

hai..
..............................................
1)

mula-mula aku nak ucap selamat berpuasa semua..
walopon agak terlambat sikit tp tak pe la..
asal kan aku ucap gak..
hehe..

puasa tahun ni aku nak cukup semayang terawih selagi aku tak dapat 'cuti dpd ALLAH'..
hehe..
insyallah aku dapat buat ape yang aku hajat ni..

...............................................
2)

baru-baru ni aku dengan tak tau malu nye selamber pi confess kat orang tuh yg aku suke dye..
hehe..
memang la agk mcm pelik tp biar la..
dah style aku macam tuh..
hehe..

eah2.. tp ni baru first time aku jdik tak tau malu macam ni erk..
so, agak segan la..

..................................................
3)

baru-baru ni jugak aku gaduh dengan budak-budak pompuan kelas aku..
menyampah betul la aku..
aku bkn sengaje nak gduh2 dengan org tak tentu pasal tp diorang dulu yg tak respect aku..

aku tak tau la ape dose aku dengan diorang..

....................................................
4)

hah.. minggu depan pada tanggal 8 oktober 2011, aku dah nak trial spm..
makkk aiii..
berdebar sangat..
aku still tak buat ape2 rivision utk 10 subjek yg aku belajar ni..
aku tak tau la aku sempat tak nak cover semua ni...

agak-agak aku dapat berapa utk trial ni???

hurm..

........................................................

ok la..
bye..

p/s : YA ALLAH.. tenangkan lah hati aku mase aku jawab exam nanti..
berkatilah ilmu yang kau berikan..
dan berilah aku petunjuk utk jawab peperiksaan nanti..


No comments: