Sunday, September 25, 2011

raya 2011..

hai...

sebenarnya aku dah lama sediakan post raya ni..
tapi tak ingat nak buat autpublish.. hehe..

so, layan la ye pic raya ni..

ni time last puasa.. time tu otw nak balik kajang..

ni pulak time raya pertama.. pic ni semua ahli keluarga aku yang sebelah mak..
means yang sebelah kajang la..

ni pulak dengan sepupu aku yg si kecik tuh.. even dye bukan sepupu yg sebenar..
tapi aku still boleh trima dye..

ni pulak adik aku.. memang tak boleh blah muka dye dalam pic ni.. hehe..

ni pulak dengan kakak aku.. gedik gile kot gamba ni.. tp lantak la.. hehe..

ni pulak gamba satu family.. tapi buruk kot!!! haha.. sebab pencahayaan tak elok..

ni pulak time raya ke-dua.. time tu bapak saudara aku buat open house..

then, lepas balik dpd open house, pi singgah kubur pulak.. erm..arwah abang aku..
al-fatihah..

then, malam tuh pulak pi karoke dengan spupu2.. dari 10 mlm - 2 pgi..
perghh.. mmg best....

and







ni pulak time raya dekat sekolah with errr.....

k la bye..

No comments: