Thursday, October 20, 2011

al kisah nya...

hye..

hari ni aku nak cakap pasal seorang perempuan yang dulunya langsung tak pandai menipu..
tapi bila dye start menipu, dye jadi makin terbiasa..
 dan sekarang dye boleh dikatakan seorang yg penipu yang profesional..

girl ni start menipu bila dye masuk sekolah menengah..
pd mulanye, dye tak sengaja pon nak tipu..
tapi ko paham-paham je la ...

sebab bila sekali kita dah start menipu,
kita akn terpakse terus mnipu utk tutup penipuan kita yg dulu tu..

dan sekarang hidup dye penuh dengan penipuan..
 kadang-kadang, aku sendri penat tengok hidup pmpuan tu..
sebab hidup dye penuh dengan plan..
dye terpakse pikir plan yang macam2 utk ttup pnipuan dye...

tapi sebenarnya,
aku rse mmg salah dye sbb sape suruh dye menipu kan..
tapi aku rasa dye tipu msti bersebab..
cz..

tak kan tiba-tiba je dye nak tipu orang sekeliling + orang yang dye sayang kan?
mesti ada sebab dye buat macam tu...

errmmm..
entah la..

tak tau nak komen ape..
tapi...

ko rase2,

sape perempuan tu?

ko rase aku sanggup tak menipu macam prempuan tu??


kbye...

p/s :  miyrhae... pe pendapat ko?? haha.. aku rasa ko tau sape yg aku maksudkan..

No comments: