Thursday, December 1, 2011

mood : menyampah!!! benci!!!

orang cakap..

tak baik duk benci membenci orang ni...
 tapi seriously sekarang ni aku memang menyampah dekat someone..

aku bukan saja-saja nak menyampah + benci dye..
tapi disebabkan mulut + perangai dye macam longkang..
tu yang buat aku benci tahap babun tu..

kau tau encik blog kenapa aku benci kat dye????

 sebab dye berlagak baik
berlagak rajin..
dye rasa dye la yang paling cerdik + baik + sempurna..
dye rase diri dye je yang betul.. 
sombong+ bongkak.. 
 yang paling penting mulut longkang.

 haktuihhhhhhhh... muntah aku!!!!!!

dye tu asik nak carik kesalahan aku je..
aku tak paham la kenapa aku ditakdirkan jumpa manusie macam dye..
ditakdirkan ada hubungan darah dengan dye..

nasib baik la aku tak rapat dengan kau..
kalau tak memang aku cili2 kan mulut kau yang macam longkang tu..


kbye..

p/s : kadang-kadang aku harap sangat aku tak pernah kenal kau kat dunia ni...

No comments: