Monday, May 20, 2013

berakhirnya sem 2.. alhamdulillah! (pictures)

assalamualaikum..

alhamdulillah sem 2 aku secara officialnya dah habis di university kuala lumpur medical science technology (mestech). huh! nama mestech saja dah penuh bape ayat.. yeay! setelah macam-2 berlaku masa sem 2 ni, akhirnya selesai jugak. final exam aku habis hari khamis pagi baru-2 ni (paper: microbe)

final aku start dengan paper anatomy, biochem, pharmaco, pengajian islam and lastly microbe.. alhamdulillah semua nya berjalan dengan lancar walaupun ada sesetengah subjek tu aku study sampai muntah.. tapi tak pe la.. usaha tu lebih penting. okla.. hari ni aku nak share gambar-2 masa spenjang sem 2 ni.. so, enjoy! :)

with alin.. dalam lh1.. 

pastu pi outing ke klcc.. :)

pi keluar makan-2.. :)

with ira.. dalam lab. masa tu presentation anatomy cancel.

ni ahli-2 group lab aku.. :) 

me wearing lab coat.. 

with maul and ira.. sebelum start kelas biochem..

with fh ainun.. :)

again with maul.. 

otw back to hostel.. :) 

time 7E baru nak bukan.. kitorang gi la hari opening nya..:)

again aku and alin.. 

zero waste program at sungai tekala, selangor.

ni time berehat lepas penat basuh kereta.. car wash activity utk kumpul dana for our community service club..

launching activity for community service club.

trip to pulau tinggi, johor. (community service club)

community service club..

english language day.. :)

presentation mandarin.. :) 

last class with mr.lee.. zao an mr lee? :)

ni sebelum pergi ke rumah anak yatim..

last payyyper.. last payyyper.. :)

ni la aku punyer housemate sepanjang aku sem 2 ni.. rindu kak ton, aqil, izzam, sharmin.. :')

and ni la aku punyer roommate utk sem 2 ni.. piwit.. :)

ni lepas habis paper last final exam.. syorga gila.. pi outing keluar member-2 sekolah dulu kat KL. cik jihah, aku and cik mira..

aku, jihah and mira depan lowyatttt... 


haa!! tu je la gambar-2 yang aku ada sepanjang sem 2 ni.. :) sorry la kalo gambar blur-2 sket camera guna beza-2.. 

ok la.. tu je nak citer.. nanti aku update lagi kalo tak busy.:) 
assalamualaikum.


big hug : 
cik archyhis

No comments: