Sunday, May 2, 2010

novel-novel...

hye korang...

erm korang tak rasa bosan ke???? aku ni bosan tahap cipan dah bila semua stok novelku sudah abis dibaca.... bila la dapat beli novel baru niw???? bulan lepas da la tak beli langsung novel coz busy.... bulan ni, tak kisah la camne2 pown, aku nak gak beli novel.... paling kurang 2 buah.... bushan!!!!! addicted.... hahaha.... da nak wat camne... aku memang suke novel.... ak start suke novel mse awal form 1... aku inagt lagi... time 2 aku bace novel yang tajuknya SETULUS JANJI....


huhuhu... novel 2 la yang buatkan aku jadi gila..... hahaha.... erm.. tadi sempat la jugak aku pi tgok web ALAF21... KARNADYA.... BUKUPRIMA... biasanya aku survey kat situ jerk cz senang.... huhu.... erm.. ni novel2 yang aku rase boley dipertimbangkan utk dbeli.... tp bukan sume la.... kl0 sume pown kne tunggu time duit poket masyuk dulu.... huhuhu...

tp tak sume aku akan beli.... huhuhu.... tak confirm lagi tuh... huhuhu... best nye.... xsabar rse nak pi popular.... huhuhu.... kat kemaman ni tak bape best kl0 bab2 novel cz xde banyak pilihan... hah k0rang... nak bagi tau ni.... tentang satu novel ni.... novel ni memang sebijik blaku dalam mimpi aku ari tu... pergh... mmg best cz kl0 dapat jadi cam cter 2..... tajuk dye SAKSI CINTA

huhuhu.... korang patut try bace novel niw....laki pown ok ape kalo bace novel... cz bace novel niw membuatkan kita tinggi berimaginasi dan pandai wat ayat dalam karangan... huhu... so jangan sempitkan fikiran korang kata novel ni untuk pompuan shj.... novel ni semua boley bace.... no hal la... cume keinginan seseorang jerk samaada nak ke tak.... s0... k la stakat ari niw... chow2...

salam..

No comments: