Thursday, May 6, 2010

shopping!!!!!



hye korang.....

ha!! hari ni nak citer sal shopping.... erm.. mase cuti skul nanti my family n i mybe akan ke p.d (port dickson) untuk join family day yang perwaja nk buat... huhu... so disebabkan hal tu... aku rase nak pi shopping la tapi tak tau la bile.... huhu.. bukan pe... nanti kat sana mesti la nak kene lawa2 sket... huhu... alamak!! niat da terpesong... huhuhu.. lagi satu... bukan sebab fmily day ni jerk, aku nak pi shopping... tapi mmg da lame tak pi shopping2.... huhu.... dats my bad habbit... hahaha.... xpe2... aku shopping pown gune my own pocket money ok... so... aku tak perlu rsau la kalo ter-over budget... huhu... hah!! korang nak tau tak pe yang aku nk shopping sangat ni...... huhu... nanti aku wat senarai dye erk... hahaha... (siap senarai tuh!!)

antara brg2 yang nak beli la...
  • new cardigan... (snang nk pi jln2 kalo pkai bju lgan pendek)
  • new wadges... (shoes la)...
  • erm... bag.. (plizz!!! not school bag ok... haha)
  • new jeans... ( aku tak suke pakai kain2 ni ble jalan)
  • new shirts... ( absolutely need dat)... haha..
  • new perfume... ( da most important thing)...
  • new accessories... (penting ni weh!!)
  • erm.... pe lagi erk.... stakat ni tu je la kowt.... huhuhu...
i think byk lagi la.... tapi tak ingat.... tapi yang ni sume mmg penting la aku beli untuk mse terdekat niwh... huhu... mybe u all ingat i lttle bit 'BOROS' right??? hahaha... nvmd... sume ni cume insyaallah dibeli... tp pe2 pown kne tye dlu my father... huhu...

ish3.... aku ni suka sngat membeli.... menyimpan nye tak nak... hahaha
k la......... bubye.......

No comments: