Thursday, May 27, 2010

story mory...

hai korang......

erm.... lame dah tak update blog.... huhu... sory... ha... this week macam-macam citer de.... yang frst... pasal af ( akademi fantasia)... hahaha... alhamdulillah shahir menang... rezeki die la tu.... tapi kan macam familiar r muka dye.... tapi lantak la....... tak heran pown.... hehehe........ tapi dye memang hensem.... pergh.... hehee... tapi tak ley la fanatik sangat kan....
nanti lain pulak jadinye... pepown.... bagus la dye menang...
berbaloi la dengan usaha dye yg sampai nangis tu....... hehee...
ni ha gambar dye yang aku rase orang tak bape nak kenal muka dye...
jap ea.... ak upload jap.... hehehe....


hehee.... aku suke pic tu coz nampak real..... hehee.... adira pulak sweet jerk....
senang citer sume nye perangai "undercontrol" la..... heheehe.....

so tutup citer sal af.... ha!!! sekarang ni aku busy dengan exam...
mid year exam weah.....
kene wat yang terbaik la.......
persoalannye : boleh ke????
insyaallah.....
hahaa.... aku nak citer sal addmath paper....
mak oiii....... susah nye......
ntah pe ntah soklan tu nk...... lagsung ak tak paham.......
someone plizz bagi tips....
pasal fizik pulak..... erm... no komen la.....
hehee.....

erm... kelas aku pulak cam-cam hal blaku.... da semakin busuk da nme klas...
ish3...... tak pe la...... lantak la.......
hehehe......
tapi tak ley gak nk main lantak jerk....
erm.... da tu nak wat camne lagi kan......
REDHA JE LA.....
hehee.......
tu je la pekataan yang budak2 klas ak cakap...
hehee.......
so tak ley komen banyak2.....
cz nanti jadi 'gosip' pulak...
(dalam maksudnye)...

so pepe pown... doakan aku yerk dalam exam niwh...
huhuhu....
semoga aku terus....
"CEMERLANG, GEMILANG, & TERBILANG"
~amin~
salam..

No comments: