Wednesday, June 2, 2010

mid year exam 2010


hei korang..........

erm.. nak cerita ape erk???? tak de citer hot sebenarnya....
huhuhu........
cume aku tengah dilanda kebosanan....
hehee...

ha.... exam pun da abis... alhamdulillah...
penat suda kepala aku cz asik bace buku jerk...
hehe...
redha je la.......
hopefully... aku dapat result yg setimpal la dengan usaha aku niw..
insyaallah...
+math = ????
mm = A+
p.akaun = A+
bio = A+
kimia = A+
fizik = ??????
bm = A+
bi = A+
pai = A+
sj = ?????

erm.. diz holiday... aku nak pegi port dickson n mcm biase pegi kl...
port dickson tu cz de konvo dengan group2 kelas aku...
best nye......
huhuhu........
kat kl nanti nak buat pe erk......
bukhsan nye.......
balik2 pegi kl......
ha... cakap sal cuti ni... insyaallah dalam bulan nov ni my big family nak pegi bandung...
yeay!!! bercuti lagi....
hehehe...
tak pela... cz tahun depan tak leh da nk pi mana2 cz exam...
SPM tuh.....
huhu....

so k la.... bubye... epy oliday!!!!
dada...

No comments: