Thursday, May 13, 2010

study.... study.... study....


hye korang....

erm... n3 kali ni sal STUDY... huhu...
malas nye nak study....
19/ 5/2010!!!!! ( mid year exam)
hish.... aku da la tak bace buku langsung p0wn lagi niw...
tak start pe pe p0wn....
hish...
MACAM MANA NIWH????!!!!!
aku risau betol la pasal subjek2 form 4 niwh...
(m+ , chem, bio, fzik, akaun)...
and tak lupe jugak kepada subjek SEJARAH!!!!!
omg... nak study camne la sejarah niwh....
(@-@)
erm.. exam kali ni target bape erk??? erm...
tak difikirkan lagi.... tp...
insyaallah wat yang tbaik....
~AMIN~
tapi kan... tak cukup kalo mgharap jerk tanpe berusaha kan......

erm... sal FACEBOOK pulak....
hahaha... ckgu akaun aku ( puan salmimanja)...
da bagi WARNING kat budak2 yg selalu on9... ish3...
rmai yang terase tuh.... hehe..
tmasuk aku....
cikgu cakap... " saya dah sepakat dengan c. rahmat, nak panggil budak2 yang selalu men facebook tu kuar kat phimpunan.... saya rase yang ketua facebook nye datang daripada budak2 kelas 4 sc 1 niwh".....
huhuhu......
mse tuh sume budak2 klas TERPANA n TERKEDU....
hahaha...... tp konon2 wat muke tak bersalah ar... hehhe..
BAJEKSS LA TUH!!!.
hehee...
so makne nye.... aku akan cube jarang2 kan online....
maybe on9 bile cuti2 jer kowt....
bukan pe... nasihat owg tue mmg bguna biasenye...
so... kne la ikut kan.......
bgus jugak camni... cz dapat mgurangkan sifat addicted thdp fcebook...
huhuhu........

so k la korang.... doakan aku yerk untuk exam niwh....
semoga aku dapat banyak A+++++++++....
huhuhu...
~amin~

No comments: