Wednesday, September 15, 2010

open house... =)


hye korang...
erm...
malam2 ni aku nak citer pasal open house siang tadi...
hehhe...
best gile...

erm..
korang tau nape best???
hahaha...
sebab puak2 5 sc 1 datang...
suke!!! suke!!!
nafi ade.. mirol de... best2!!!
hehe...
ramai gile kowt...
ade gak yg datang tanpa undangan...
tapi takpe... ade undangan ke tak tuh tak penting...
asalkan perot kenyang...
hehe...
geng2 kelas aku pown boley tahan gak...
dengan dressing nye lagi...
macam nak gi kl style sorang2..
pdahal datang uma aku jerk...
hehe..
baru aku tau yg undangan aku rmai giler...
hehe... smpai kak aku ckp camni...
sindir doe...

"kin... nape tak ajak satu sekolah teros??.."

hahahaa...
ok2... tetamu trakhir aku erm spe erk...
zaim n da geng kowt...
dye bwk geng yg aku tak kenal la...
hehe...
de gak yg encem...
hehee....

erm... pas penat melayan tetamu..
time aku pulak melantak...
hehe...
after melantak, pe lagi kan...
tido r sampai magrib...
tu pown nseb bek cz de msg masuk...
klo tak, tbabas la mgrib aku...
hehe...
trok tol...

pe2 pown... hari ni best...
enjoy jerk sume...
erm... thnxx cz dtg...
hehe...
k la stakat ni...
bubye...
salam..

credit: nur hidayah
nasi minyak.. satay... lasagna... tiramisu..

lontong... ornge juice..

No comments: