Wednesday, September 15, 2010

bile mase aku 'MAKE UP'???!!!!!!!!!


hye korang...
erm.. tengah aku duk makan tadi kan...
tiba-tiba aku teringat satu kisah lame...
hehe..
bagi aku, cerita yang agk memalukan aku la...

da ramai tegur aku sal ni...
kadang-kadang segan gak aku bile ditegur cam tuh...
byk peristiwe bkaitan hal ni..
huh!!!...

lelaki 1 : eah kin, putih muke mu hari ni... mesti banyok mu tampal bedak ni..
aku : (aku pulak terlap2 je muke aku)
lelaki 1 : habis la duit mu pakai bedak banyak sangat...

lelaki 2 : kin, mu pakai blusher ke???
aku : hah????
lelaki 2 : tak ar.. aku tengok muke mu blushing semacam je...
aku : (aku lap-lap gak muke aku time tuh)
lelaki 2 : tapi mnde2 pown, mu tetap lawo..
aku : lawo sunggoh... bese je la...

lelaki 3 : kin, ko pakai lipstick ke???
aku : (terkejut punyer pasal, aku pown lap la mulut aku)
lelaki 3 : dop r... aku tgok merah semacam je...
aku : dop la... aku mane pakai lpstick.. mnde la ko ni.. tegor camtu.. wat tkejut badak je...
lelaki 3 : haha.. dop r... aku nmpak camtuh... aku tanye je la...

tapi yang pelik nye ape motif aku lap muke???
hahaa...
 aku pown pelik dengan tindakan aku yang sangat spontan tuh...
padahal aku memang tak suke pakai makeup...
aku ulang AKU TAK SUKE PAKAI MAKEUP!!!!!
aku bnci bedak, lpstick & blusher2 tuh sume...
huhu...
alergik la...
so, tuduhan diatas tersangat1000 SALAH & TAK BETUL...

huh!! so k la...
malas da nk ckp pe2 niwh...
aku cume tnsion bile org tye aku bab2 ni padahal mmg aku tak pakai pown..
erm... bubye..
salam...


No comments: