Thursday, September 16, 2010

uhhhh!!!!!! pening!!!! serabut!!!! whatever!!!


SORRY TO SAY....
erm... aku tak tau nape aku rase camni...
memang la tak baik nak benci-benci orang tapi tuhan saje yang tau pe yang aku rase...
sakit nye hati aku...
tak penah lagi aku rase camni disebabkan 'dye'....
macam mane ni???
waaaa!!!!!!....

sometimes aku rase sedeyh sangat...
sometimes aku rase happy..
tapi happy tuh cme kadang-kadang je la...
aku salah buat pilihan ke???
patutnye aku tak buat mende-mende macam ni...
menyusahkan je...
oooohhhh shittt!!!...
kelam kabut aku...
tp tak leh nak salahkan 'dye' jugak cz aku pilih dye pown bersebab...
so, nampak nye aku la kene terima padahnye...
tapi seriously, aku tak penah rase camni bile aku ngan orang lain...
nape ngan 'dye' camni jadiknye???
uhhhh!!!
sebab tuh la aku cepat bosan dengan 'dye'...
'dye' pown selalu bosan dengan aku...
aku tau tuh...
so...
kalo mcm ni la...
baik aku.........

erm....
bye...

" kita da tak macam dulu".... (dye)

and kalo korang nak tau disebabkan 'dye' jugakla, aku amek kptusan nak buat blog baru...
blog yang sangat100 private...

No comments: