Monday, October 11, 2010

ermm...investment.. pokai da...

hai korang...
aku nak citer ni..
huhu..
baru-baru ni aku ade la msuk 1 pelaburan..
hahaa...


memang tak ley cye r aku boley join bapak aku msuk share (saham)...
hahaha...
sebab tuh la sekarang ni aku da agak sengkek(pokai)..
hehe..
tu la.. ade duit pegi buang2...
huh..
act, aku memang minat bab2 bisnes ni..
thats why cita-cita aku tersasar dpd adik bradik aku...
huhu...
sebab tuh aku nak try dalam pelaburan yg ptame aku ni..
hope dpat untung r..
huhu..


habis beriban (beribu) duit aku kuar sebab nak beli satu lot share..
ngok tul..
bapak aku langsung tak nak kuar satu sen pon utk aku..
ish...
knon-knon dye nk soh aku blaja rse untung rugi masuk saham ni..
hahaa...
asik kuar je duit ni.. masuk tak pon lagi...
saba-saba... huhu...
yang penting pengalaman...
pengalaman tuh yang mahal sebenarnye..

so k la...
aku juz nk cter psl tindakan aku yg tak bpe crdik je ni...
huhu...
salam..
bye..

p/s: In the business world, everyone is paid in two coins: cash and experience. Take the experience first; the cash will come later.

No comments: