Monday, October 25, 2010

macam-macam.. haihh...

hurm...
hari sabtu baru-baru ni befday adik aku yang terchenta...
waaahhhh... hehe...
act, aku tak ingat pon sebenarnye...
last, dye sendiri gak yang bagitau yang hari tuh befday dye...
hehe...
tapi jangan harap la hadiah dpd aku..
haha...

erm.. pe lagi erk??
semalam aku perikse bi paper 1 & 2 dan kertas sejarah..
hurm...
ok la...
tapi sejarah tuh mcm tak bape nak ok...
lantak dye la...
hehe...
hari ni pulak paper sejarah lagi and sivik and pj..
pe yang boley aku cakap erk??
hurm... kire macam ok jugak la...
tapi yang susah nye pj..
perghh!!..
entah pe-pe soklan dye...
ni kes tak study punyer pasal la ni..
hehe...

lagi??? erm..
sekarang ni kwan seperjuangan aku tengah ade masalah...
kesian pulak dye...
tak reti aku nk tolong macam mane...
sebenarnye ni kes dye ngn bf dye la...
haihhh... abis aku pon terlibat same...
saba je la..
kes nye macam lam gamba diatas tu la...
huhu...
ok2.. tutup kes...

hurm.. aku pulak???
huhu..
aku tak tau kenape sekarang ni aku rase camni..
hahaha..
rase macam... erm... macam...
hepi kot...
hehehe..
ntah la.. aku pon tak tau aku hepi pasal ape..
mybe sebab sume masalah aku hampir settle..
huhu..
alhamdulillah...

k la..
katil aku sudah memanggil...
hehe...
bye...

p/s: nikmatilah hidup ini dengan sebaik mungkin....

No comments: