Friday, October 22, 2010

ohhh.. TERASE GILER!!!...

biar la orang nak cakap aku terlebeh emosi ke hape kan...
tapi seriously aku memang terase giler bangang!!!...

aku pelik la nape orang selalu sakitkan hati aku...
padahal aku tak pernah nak amek tau pon pasal dorang...
benci nye aku!!!!...
selalu sangat cakap pasal aku..
bile aku tak balas pe yang dorang cakap, mule la cakap aku PENAKUT!!!...
then, bile aku balas pulak, dorang cakap aku MULUT JAHAT!!!!
huh!!!...
aku tak paham ape yang dorang nak...

then, semalam hal lain pulak...
yang buatkan aku terase gak...
erm.. tak yah cakap la pasal semalam..
tapi satu je boleh cakap...
dose aku yang lepas pon tak tertanggung lagi, ni pulak nak buat dose lain...
paham-paham kan ayat tuh....
kalau tak faham buat-buat faham...

k la...
bubye...

p/s: seriously aku memang terase hati dengan sume orang... aku ulang erk... SEMUA ORANG!!!!

 

No comments: