Friday, October 29, 2010

tipulah...

hye..
hari ni aku nak share pe yg terjadi kat sekula td..
erm..
pekse addmath tadi bapak punyer susah..
tipula kalo aku cakap tak susah...
segale bende yang aku bace, sumenye jadi hilang tibe2 bile da dapat kertas soklan..
hish..
kacau betul la..
nak je aku baling kalkulator tadi..
haha..

hurm...
selama hari ni ramai sangat cakap aku ni tak de perasaan...
sampai kadang2 aku sendiri cakap yang aku ni tak de perasaan..
act, aku tak la seteruk tuh..
kadang2 aku cakap macam tuh sebab aku tak nak bagi orang tau pe yang aku rase..
and kadang2 aku suke ngt wat blurr aku..
hehe..
tipulah sangat kalo cakap aku ni tak de perasaan..
cz kalo tak, mcm mane la aku boley kapel, happy, sedih, and marah..
so, memang tak logik la kalo nak cakap seseorang tuh tak de perasaan...
hehe..

hurm..
cakap sal tipu-tipu ni..
erm..
tadi de berselisihan faham dengan dye..
tp rasenye tak de dah kot..
'kot' la... hehe
da memang betul pon pe yang aku cakap tuh..
siap sumpah agi..
aku da la tak suke main sumpah-sumpah ni..
tak baik..
tapi nak buat macam mane..
da darurat...
terpakse gune je la...
huhu...

ha!!!.. ade satu mende aku nak citer ni..
disebabkan ramai sangat tanye aku...

"kin... bile nak buat lesen motor??..."

act, aku sebenarnye serik + fobia da naik motor..
cz aku da penah jatuh motor.. banyak kali..
nasib baik tak terok..
sebab tuh la aku da jarang sangat2 bawak motor..
bile bawak je start berdebar semacam je cz ingt time jatuh dulu..
tipula kalo aku cakap aku tak takot...
tapi salah aku jugak cz bawak laju kat tempat berpasir..
haha.. so redho je la...

hurm.. k la..
nak pegi berhajat seni kejap..
(masuk tandas)..
bye2..
salam..

p/s: berhati-hatilah ketika berada di jalan raya.. sayangilah diri anda..
haha...

No comments: