Saturday, October 30, 2010

tahap degree kesihatan berkurang...

hye..
hari ni aku bangun tido agak lewat daripada biase...
sebab malam semalam aku tak boleh tido cz sakit pinggang ku datang menyerang kembali...
huhu..
mate ngantok tapi tak leh nak tido..
nak wat camne..
saba je la...

lepas2 bangon tuh, tibe2 mak aku soh aku bersiap2..
aku pon pelik..
nk wat pe lak siap2 pagi2 bute..
dah la time tuh aku mamai2 agy..
rupe2 nye cz ade jiran wat kenduri..
ikotkan hati aku malas nk pegi..
tapi aku dipakse..
hurm..
saba je la..

pas balik daripada kenduri pulak, aku gi lepak kat uma najie..
lame la jugak..
sampai tak sedar da hari nak magrib..
hehe..
syok ngat berborak..
dah la lepak2 dengan pakai baju kurung..
ooohhh!!.. tak bebas langsung..
hehe...

then, lepas balik je uma, aku pulak start bersin2 + batuk = demam..
tak benti2..
penat da aku bersin ni..
nak abis da sekotak tisu aku gune..
hehe..
suare pon mulai berubah..
huh!!.. tak suke tol la...
mucus banyak ngat kuar ni..
haha...
saba je la..

hurm..
k la..
mucus aku pon nak bertambah da ni..
bubye..
salam..

p/s: jaga la kesihatan anda...

No comments: