Monday, November 15, 2010

duit...duit.. duit...

ni post kedue aku pasal duit..
masalah ni tak pernah abis..
aku tak tau la nape semenjak-semenjak ni aku jadi bosos sangat..
hish..
tak leh jadik ni..
asik nak membeli je..
huh..
macam mane ni??
sekarang ni cuti sekolah da nak start..
makne nye..
kurang la sikit income aku..
ni la sebab nye, aku tak suke cuti sekolah..
sekarang, aku tengah memikirkan care nak dapat duit dengan cepat dan mudah..
erm..
nak buat pe erk kalo nak tambah duit??

kalo aku dapat harta karun kan best..
start berangan sesuatu yang tak mungkin pulak dah..
hehe..
erm..
nak mintak dengan mak bapak aku ke??
huh..
aku tak suke la mintak-mintak ni..
bukan jenis aku..
tapi kalo aku mintak, memang sure-sure punyer aku dapat..
tapi masalah la..
aku tak suke..
hish..
tapi bile tak mintak, aku pulak yang pokai..
sekarang ni pon tinggal beberapa ratus je lagi dengan aku..
takkan nak pi kuar duit pulak kot..
hurm..
macam mane la ni...
nak buat pe ni??

 

....*masih terpikir-pikir jalan penyelesaiannye*....

ha!!!... ni satu lagi video yang guy ni main..
hehe..
sangat-sangat suke care dye..
~ bila cinta ~ piano


No comments: