Saturday, November 20, 2010

nice memory..

hari isnin.. (15/11/2010)
hari last sekolah bagi aku..
bagi orang lain aku tak tau pulak bile kan...
aku buat cuti aku sendiri kan...
erm..
kelas aku ade buat makan-makan sikit..
makanannye ialah mangga, betik, jambu, dan banyak lagi la..
aku ingat diorang nak buat ape makanan camtuh..
rupe-rupenye diorang nak makan 'colek'(dalam bahasa terenggaanu la)..
entah betul ke tak pe aku eje tuh..
ni ha!! gambarnye...

aku tak boleh makan bende-bende ni sume..
kalo aku makan, perghhh... memang duk ulang alik tandas je la nanti..

erm.. kakak aku pun balik pada hari yang sama..
dye balik bersama dodo n momo..
sapa dodo n momo??
hehe..

hari selasa (16/11/2010)...
erm.. hari tuh my fren nak belanje makan piza..
aku dengan gembire nye dengar ajakan dye tuh..
hari tuh sangat-sangat la best dan hari paling hepi aku..
hehe...
suda lame aku plan nak buat makan-makan dengan kawan-kwan baik aku tuh..

kami.. aku, hafiz,paiz,mira, faris...

piza terbaru.. sangat best..

tapi geng aku ade jugak yang tak datang.. zaim dan azfar..
zaim-sebab pose.. azfar- don know..gf marah kot.. erm.. lantak dye la..
tapi pose-pose pon, zaim datang jugak duk lepak-lepak ngan aku..
biar la tak datang kat piza pon..
datang lepak pon da cukup...

bestie aku.. :) mr.zaim..

aku tak de keje mase nih.. hehe..

p/s: aku ade banyak kawan lelaki tapi sikit je kawan pompuan.. aku pon tak tau nape aku tak suke kwan ramai-ramai pompuan..

No comments: