Wednesday, November 3, 2010

habis suda.. persoalan..

hai..
lame suda tak update belog..
maklumla..
bizi dengan exam...
huh!!!..
akhirnye habis + selesai pon pekse..
alhamdullillah..
hehe..

baru-baru ni tergerak pulak hati aku nak pergi ke laut cina selatan...
pegi lepak2 kat sane..
ingatkan nak study bio kat sane, tapi last2 tak jadi..
hehe..

dekat sane aku terpikirkan beberapa persoalan yg kerap menerjah mindaku..
waaaahhh... ayat... hehee...

ptame : betul ke kalo kite tengah pikirkan seseorang, berkemungkinan besar orang tuh akan pikirkan kite jugak???

kedue : orang-orang cakap.. kite tak boleh bencikan seseorang cz mybe suatu hari orang yang kite benci akan jadi orang yg kite pling sayang... tapi boleh ke???

ketige : kenapa susah sangat nk hilangkan rse menyampah kat seseorang??

keempat : boleh ke aku jadi macam ombak??
(hanya orang yg tertentu je paham maksud nye)..

kelima : pe yang aku merepek ni??

hahaa...
ok la korang...
pe2 pon.. aku hepi cz da habis exam..
free suda...
hehee..
boley la nk pi jalan-jalan..

eah lupe nak cakap..
aku da tukar lagu belog..
lagu ni da lame..
tapi aku letak la jugak cz lagu ni tak byak music nye..
tak la sesak sangat bile dengar..

ok2..
bye2..
salam..

p/s: tak salah kalo sekali skale kita menikmati keindahan alam ciptaanNYA..

No comments: