Tuesday, November 30, 2010

injured.. sakit kawwww!!!!..

MySpace

hurm..
sakit mak oooiiii..
kau tau ape yang sakit??
sure-sure tak tau cz aku tak bagi tau lagi kan..
erm..
sakit tangan la..
tangan kanan..
nak menaip pon susah kaww...
erm..
aku rase terseliuh la..
sakit semacam je..
sebab tuh aku da lame tak update kau wahai belog tercinta..
sepatutnye tangan aku berbalut ni..
tapi aku malas la nak balut-balut..
macam orang tak terdaye la pulak..
hurm..MySpace
entah ape la yang aku buat sampai ter-injured macam ni..
saba je la...


erm..
tadi pulak aku pi bandar kemaman yang 'tersayang'..
objektif utama pergi ke bandar ialah membeli baju sekolah..
huhu..
semangat ke?? tak de la.. cz tadi banyak da baju-baju sekolah out of stok..
kene tunggu minggu depan pulak kalo nak beli baju sekolah..
so, kepada yang tak beli lagi tuh, sila beli secepat mungkin..
*terpromote pulak..*
okey-okey.. berbalik kepada tajuk..
erm..
dengan keadaan tangan aku yang sakit-sakit ni, aku terpakse pulak mengangkat barang-barang yang berat..
perghhh... semamangnye sakit habis..MySpace
kenapa tak angkat tangan kiri?? hurm..
sebab aku tak suke guna tangan kiri aku..
memang aku ni tersangat la pelik..
sebab tuh la sebarang aksesori aku akan pakai kat tangan kanan..
termasuk la my baby iaitu jam..

eah-eah... da lari daripada topik ni..
erm..
ok la.. sampai disini sahaja coretanku pada kali ini..
ni pon post sebab nak bagitau sebab lame tak post je..
insyaallah kita akan bertemu kembali..
kalau panjang umor..
salam..


p/s: jagalah tangan anda sebaik mungkin..

No comments: