Sunday, November 28, 2010

err... lagu??

MySpace

ni ade orang suh aku layan lagu ni..
pelik gak.. anyway thnxx kepada yang bagi lagu..
sangat best ..
act, aku tak layan lagu-lagu cam tu..
tapi bile aku dengar,...
erm..
sangat sesuai dengan situasi aku..
nak tau lagu ape??
jap ea..
aku pon tak bape ingat tajuk lagu tuh..
lagu lame kot..
lame ke?? entah la.. tak tau aku..

disaat aku mencintaimu... by dadali.. MySpace

erm.. nak keluar topik kejap..
aku baru balik daripada kampung selepas beberapa hari..
act, aku balik kampung sebab datuk aku masuk ospital la..
hurm..
kes nye sebab nak operate mata..
macam-macam masalah betul la..
hish..
sepatutnye aku tak balik lagi hari ni dengan bapak aku...
lame lagi kot kalo aku stay kat sane..
tapi aku tetap nak balik gak..
cz kalo kat sana aku tak boleh nak menyendiri..MySpace


p/s : enjoy da song ya.. dan jagalah mata anda sebaik mungkin..

No comments: