Wednesday, November 24, 2010

dia da pergi.... sebab hadiah!!!!

korang ingat tak pasal sorang guy yang aku pernah citer dulu??
kalo tak ingat biar, biar aku ingat kan..

click sini kalo tak ingat aku punyer post yang dulu pasal dye..

tak tido aku semalam coz ingat kat dia..

MySpace

MySpace

jodoh, ajal, pertemuan semua ditangan allah..
aku cume boleh bersabar..
tak baik kalau aku tak redha kan pemergian dye..
cume aku rase terkilan sangat-sangat sebab tak sempat jumpa arwah..
patutla hari tuh dye mintak aku pi ambek dye kat klia..
rupenye..
da sampai penghujungnye..

MySpace

tapi kalau aku redha, kenapa aku tetap rasa macam ni??
rasa kehilangan sangat-sangat..
pdahal aku tak de sebarang hubungan pon dengan arwah..
ya allah..
sedeh nye aku..
kenapa la jadi time dye nak beli hadiah kat aku??
aku rasa macam salah aku je..
aku tau tak baik..
tapi kalau tak sebab nak beli hadiah kat aku, dye takkan eksiden nye..
terkilan nye aku..

MySpace
ni mase last msg dye dengan aku sebelum dye pegi sydney..

dye : jage diri elok-elok... saya bagi hadiah awak bile saya balik malaysia nanti ok.. sorry sebab lambat bagi hadiah awak.. awak tunggu hadiah saya tau..
aku : ok.. tak pe.. tak kisah pon pasal hadiah tuh.. tak bagi pon tak pe.. tapi ape-ape pon thanks..
dye : raya puase saya tak dapat balik tapi lepas raya haji nanti saya balik.. awak tunggu k..
aku : ok.. selamat hari raya.. ape-ape pon take care..

semua nya semata-mata pasal hadiah!!!!!...
dosa nye aku salahkan hadiah tuh.. tapi tak pe.. aku tetap akan ingat dye..
dia la satu-satu nye manusie yang tak penah kenal aku tapi selalu amek berat pasal aku and tak pernah jemu kirim salam dekat aku..
tapi..
lepas ni tak de dah la orang nak buat macam tuh..
tak de dah orang nak ambik berat sal aku..
tak de dah orang yang boleh bergurau-gurau dengan aku daripada jauh..
tak ade dah!!!!!!...

puas da aku nangis.. tapi tetap tak lepas-lepas rase sedeh tuh..
kenapa????!!!!

MySpace
...SYED AIMAN HAKIMI...
*semoga roh awak dicucuri rahmat disana.. awal sangat awk pergi.. insyaallah saya ikut pe yang awak pesan tuh.. AL-FATIHAH..*

sebab tuh la aku rasa rindu sangat dengan semue orang semalam..

No comments: