Thursday, November 25, 2010

frust menonggeng???

post ni ade kaitan dengan post lepas.. tak ingat??
click sini...

MySpace

kenapa ni??
asyik teringatkan arwah..
dengar je lagu pe-pe mesti teringat kat dye..
macam mana ni??
tak kan nak jadi macam ni lama-lama...
erm..

situation 1 : MySpace
aunty : sape yang meninggal??

aku : kawan la..

aunty : kawan ke boyfriend ??

aku : *terkedu*.. erm.. tak tahu...

aunty : ko frust ke kin??

aku : *terkedu dan tak dapat jawab ape-ape*...

situation 2 : aku citer la masalah dan kesedihan aku kat minah ni... MySpace

minah : nape ko sedeh sangat?? padahal ko tak ade hubungan pon dengan dye..

aku : aku tak tau nape aku rase macam ni..

minah : *menaip dengan perlahan *.. kin.. aku tanye jangan marah ea.. erm.. ko nak kat dye ke??

aku : *terdiam*.. erm.. entah..

minah : habis tuh kalo ko tak nak kat dye, nape ko frust sangat-sangat ni?? aku tak penah lagi tengok ko sedeh sangat-sangat pasal lelaki.. aku rase ko memang ade hati kat dye..

aku : *tak terjawab aku soklan tuh*...

MySpace

erm.. hakikat nye...
memang aku frust menonggeng!!!!!...
aku sedeh!!!!...
terkilan!!!!!..
kecewa!!!!..
rase kehilangan !!!!!..
kalau aku ade hati kat dye, dye boleh kembali balik ke?????!!!!!
aku tak tau macam mana nak lupa sekejap kat dye..
tapi memang aku tak nak lupa kat dye pon!!!!...

(malam ni aku nak balik kl.. bawa diri??? tak de la.. )


p/s: orang lain pandai bagi nasihat.. tapi diorang tau ke ape aku rase????

No comments: