Monday, November 22, 2010

kenapa aku ni??!!

erm..
betul ke keputusan yang aku buat ni??
seriously, aku pon tak tau ape yang aku buat..
ape yang aku nak sebenarnye??
tak kan disebabkan hal kecik tuh, aku nak terus jadi macam ni..
tapi aku tak boleh jugak nak tipu diri sendiri..
dah aku memang tak boleh nak jadi baik macam dulu da..

erm..
dulu memang aku ngaku yang aku tak sejahat sekarang..
so, makne nye sekarang ni????
aku jahat ke???
erm..
ni ke yang aku nak sekarang??
hidup dalam keadaan camni??
hidup sebagai penipu??
ke pelakon hebat dalam reality??
kadang-kadang aku penat gak hidup macam ni..
aku nak hidup macam dulu-dulu..
free tanpa sebarang masalah and free tanpa sebarang plan..
masalah r sekarang ni semua yang aku buat, semuanye da jadi terancang..
ni la keburukan menipu..
sekali kita menipu, selamanya kita akan menipu..
kecuali kita terpaksa bongkarkan ape yang kita tipu tuh..
tapi sanggup ke kita nak bongkar kan???!!!!!!

p/s: bile aku nak stop menipu ni???? *senyap dan masih tertanya-tanya*

No comments: