Saturday, November 20, 2010

raya qorban and jalan-jalan...

erm...
ni post ke due aku untuk hari ni..
hehe...
bukan pe..
lame da tak bukak belog..
rindu suda...

rabu (17/11/2010)
erm..
baru-baru ni raya qorban..
kat kajang(kampung aku la..) ade buat qorban jugak..
due ekor lembu pulak tuh..
lembu koko n lembu putih..
hahaha...
tapi aku suke lembu koko sebab mati dalam keadaan tak banyak kerenah..
kalo yang putih tuh, susah sikit nak mati..
hehe...

lembu putih... :)

lembu koko.. :)

khamis (18/11/2010)
hari kamis baru-baru ni, sepupuku yang bernama arif datang..
erm..
dye datang dengan gitar sekali..
hehe...
tula yang aku tunggu-tunggu tiap kali dye datang..
ermm... hari tuh jugak aku ade sesi pembelajaran dengan arif tuh...
belajar pe erk??
hehe..
belajar main gitar la..
tula aktiviti aku tiap kali balik kajang..
hehe..
sempat agy snap2 pic.. adik aku pon nak blaja jugak.. huh..

adik aku... :p

hahaa.. gambar terpaksa di blurr kan.. almaklumla.. paham-paham sendiri la..
hehe..

jumaat (19/11/2010)
erm...
hari jumaat, aku lepak-ing kat times square dengan sepupu-sepupuku yang terchenta..
jalan punyer jalan..
tibe-tibe adik aku terjumpe satu kedai..
kedai yang ada menjual kasut supra..
perghhhh...
bapak semat kasut tuh..
sepupu aku pon beli gak kasut tuh..
act, mule-mule memang aku pon nak beli..
tapi tak jadi cz aku rase bukan nye aku pakai pon kalo aku beli..
wat gaye dalam uma je lebeh..
hehehe...
so, aku tak beli la..
tp ni haa.. kasut supra adik aku..
ni adik aku punyer...

ni sepupu aku yang punyer.. :)
hitam and merah kalo campur mesti jadi semat.. perghhhh...

dekat times square aku cume jumpe 3 kedai je yang jual kasut supra ni..
so, sape-sape yang nak beli kasut ni, sila la pergi ke times square..
kalo tengok kat dalam tenet, harga supra ni dalam RM 250..
tapi kalo kat times square aku tengok cume RM 99- RM 199..
material pon sama je kalo tenet ngn kat situ pon..
high gred pulak tuh kalo beli kat situh..
sangat jimat kalo beli kat situ..
so, baik beli kat situ kan..
cewahhh..
siap promote agi tuh..
hehee...

so, k la sume..
ade hal jap..
bye-bye..
salam..

p/s: berbelanja la dengan bijak...

No comments: