Friday, November 5, 2010

move on.. new belog.. new fon.. new life style...

hye..
erm..
aku nak inform yang aku akan berhijrah ke belog baru..
belog niwh???
hurm....

of coz la still ader..
tapi kat belog ni aku citer yang simple-simple and basic-basic je la..
tak de la yang hot-hot pon..
belog niwh still on..
dont worry...
tapi sorry yerk..
belog baru akan dibuka utk aku da kawan sahaja..
little bit private lorh..
so, tak de link yang aku boleh share...
sorry..

kenapa aku kene buat belog baru??
 hurm..
sebab kat sini aku rase da tak bebas utk meluahkan kate-kate..
paham-paham je la..
erm.. fon pon aku da 100% bertukar kepada blackberry..
aku da format da sume bnde supaye bnde2 yang tak penting tuh tak mengganggu hidup aku...
so, no more fon lame..
bye2 fon nokia..

erm.. sekarang ni aku da nak berhenti bace-bace buku novel..
no more novels...
skrg aku da start bace buku yang lebih ber-ilmiah..
buku tuh aku terjumpe kat bilik tempat bapak aku buat kerje..
agak interesting bagi aku..
nanti jap aku uplod...

memang r nampak pelik bile aku suke bace buku-buku camtuh tapi nak buat camne..
aku da minat..

so, k la..
bubye...
salam..

p/s : life must go on...

No comments: