Tuesday, November 9, 2010

lama suda...

hye...
sudah lame tak update belog niwh...
lame ke??
baru je bape hari la...
huhu...

pe nak citer eak??
erm.. baru-baru ni sekolah ade buat mesyarat agung utk bahagian koko..
erm..
hari tuh 4 org je gulz kelas aku yang datang...
so, geng-geng aku pe lagi..
sibuk la nak kan jawatan...
tapi alhamdulillah..
sume kawan-kawan aku dapat jawatan...
hehe..
aku pon dapat jugak jawatan..
aku terpilih dapat jawatan naib pengerusi, bendahari dan setiausaha...
cukup la 3 jawatan tuh..
tuh pon da peningkan kepale aku..
hehe...

erm.. hari ni pulak..
tibe-tibe je bangun tido tadi..
aku rase mulut aku sakit semacam je..
sampai ke kepale sakit nye..
bengang semacam je..
huh...
nak makan pon tak boleh..
ni perot aku siap pasang lagu rock agi..
berbunyi da perot nim..
tapi nak makan ape??
sume makanan macam keras semacam je...
huh!!!...
berlapar la aku...

erm..
k la korang..
de hal ni..
bye-bye..
salam..

p/s: nikmatilah makanan anda sebaik mungkin...

No comments: