Wednesday, December 8, 2010

dekat tapi jauh...

dekat tapi jauh..
ape erk?? http://www.emocutez.com
erm.. sebenarnye tajuk ni ade kene mengene dengan apa yang berlaku hari ni..
apa yang berlaku ?
erm.. act, hari ni semua nya dah berakhir.. 
apa yang berakhir?? tak ingat?? click sini..
selama 3 bulan dengan dye.. tapi hari ni aku da kembali free..
aku kembali bebas.. 
bebas seperti 3 bulan yang lepas...

ko nak tau kenapa aku cakap dekat tapi jauh?
aku tak tau la ape yang dye rase tapi aku yang rase macam ni dengan dye..
aku dapat rase dye jaoh daripada aku padahal aku selalu msg dengan dye..
sebab tuh, aku ambek keputusan nak free daripada segala- galanye..
nak buat macam mana kan.. da tak de rezeki nak lame-lame.. http://www.emocutez.com

erm.. mungkin ni salah aku kot..
sebab...
act, aku da tawar hati dalam bab- bab macam ni semenjak peristiwa tuh berlaku..
aku da tak rasa happy da..
perasaan aku beku da untuk hal hal macam ni..

tapi sekarang ni.. 
aku happy dengan status terbaru aku.. 
erm.. ok la..
salam.. 


p/s: lebih baik tamatkan daripada terpaksa sakitkan hati sendiri..

No comments: