Thursday, December 9, 2010

sudah tukar...

ko perasan tak blog aku da bertukar nama??
dari ~DEAR DUMB DIARY - ABOUT OUR STORY..~
erm....
~ about our story ~
ko rasa kenapa 'our' ?? bukan 'my'... http://www.emocutez.com
hehe..
aku saje nak buat macam tuh sebab aku da bosan da dengan yang lama...
act, ade sebab sebenarnya tapi aku malas la nak citer..
hehe..

erm..
facebook pon aku rase macam nak deactivate account je..
aku malas la nak amek tau da pasal facebook facebook ni..
lagipon bukannye ade pekdah pon..
asik tau nak mengutuk orang , luah perasaan, menunjuk- nunjuk ,game- game yang sengal and macam - macam lagi la..
banyak sangat bende-bende macam tuh dalam facebook sekarang ni..
tapi sekarang ni, ko jangan cari aku da dekat facebook cz aku memang jarang gile-gile bukak..
aku da tukar fikiran dalam bab-bab macam ni..
malas den nak layan.. http://www.emocutez.com

blog pulak..
aku sekarang ni rajin gile-gila nak meng-update blog..
hehe..
rasa macam tiap-tiap masa nak tulis entry baru..
gilo den..
kang tak pasal-pasal jadi blogger tegar..
hish.. aku tak la sampai tahap tegar lagi..
masih normal la..
daripada facebook sekarang da tukar ke blogger..

ni aku nak lari daripada topik sekejap ni..
erm..
semalam banyak gile msg aku dapat daripada member-member aku..
dorang tanye sal status aku sekarang ni..
and dorang tanye kenapa boleh jadi macam tuh..
erm.. aku sebenarnya tak reti la nak jawab macam mana..
aaahh.. lantak je la.. http://www.emocutez.com

erm.. ok la..
salam..


p/s : kadang -kadang kita perlukan perubahan..

 

No comments: