Monday, February 21, 2011

segala-galanya dah berakhir.. aku sedih ke??

seriously aku memang sedih..
berakhir la segala-galanya..
aku tak sangka hubungan aku dengan diorang berakhir dengan keadaan macam ni..
keadaan sedih, menangis, marah, tersinggung..

tapi kali ni.. biar aku yang mintak maaf..
biar aku yang mengalah..
sebab aku sayang giler kat diorang..
tak pernah lagi aku sayang kawan-kawan aku macam ni..

|
|
\/
zaim- aku sayang ko.. tapi aku tau ko tak anggap aku ni kawan baik ko sebab ko lebih happy dengan kawan-kawan ko yang dekat sekolah lain.. its so k.. aku paham.. mungkin aku bukan seorang kawan yang baik.. aku mintak maaf..

hafiz- waloupun ko jenis riuh-riuh macam tuh, tapi aku tetap kawan dengan ko.. ko tau kenapa? sebab aku rasa aku boleh ngam dengan ko.. sebab tuh kalau ade ape-ape hal je mesti aku share dengan ko.. sebab aku sayang ko.. tapi.. mungkin aku jugak bukan seorang kawan yang baik.. aku mintak maaf..

faris- ko pon aku sayang gak.. walopun ko ni jenis yang susah nak aku faham.. tapi aku tetap nak kawan dengan ko.. sebab aku rasa ade something special dalam diri ko yang buatkan aku nak kawan dengan ko.. aku tahu kes hari tuh bukan salah ko.. tapi aku tetap terasa hati dengan ko.. mungkin sebab aku ni jenis tak puas hati dengan orang.. aku mintak maaf..

faiz- kenapa ko sekarang ni nak jauhkan diri daripada aku? aku ade buat salah ke? mungkin sebab ko rasa kite ni dah tak layak nak kawan.. tapi tak pe la.. aku tetap boleh terima walau macam mana pun perangai ko sebab aku sayang ko.. aku mintak maaf..


p/s : mungkin kita dah tak boleh nak kawan and jadik satu geng macam dulu-dulu..

No comments: