Thursday, February 24, 2011

thank god.. tapi still ada jurang..

alhamdulillah semuanya dah hampir selesai..
kau nak tahu ape yang selesai?

ni ha..
pasal masalah aku dengan kawan-kawan baik aku yang aku cerita dalam post lepas tuh..
|
|
|
\/

aku syukur sangat-sangat sebab akirnya aku da hampir berbaik-baik dengan diorang..
tapi..
cume dengan zaim je aku tak baik lagi..
hurm..
aku dah malas nak amek tahu pasal dye..
sebab aku gadoh ngn die pon sebab dia yg mulakan dulu jugak..
so, bolayan sama dye..

tapi..
aku dengan faris, hafiz and faiz dah settle..
thank god..
nasib baik la aku dengan dorang dah hampir baik..

tapi still rase macam ade jurang lagi la antara kitorang..
tapi tak pe la..
mybe hal macam ni ambik mase..
it so k..


p/s : sangat tak sedap kalo gadoh dengan diorang ni..

No comments: