Sunday, July 3, 2011

1 hari dalam sejarah..

hai..

semalam (sabtu 2/ julai )
adalah hari yang sangat.. sangat... sangat.. penat..

kau tahu kenapa?

semalam sepatut nye sekolah aku cuti..
tapi disebabkan ada projek,
so..
terpakse la aku pi sekolah hari sabtu..

semalam ade 2 aktiviti..

............................................

1) larian 1 malaysia..

kau tahu nyah..
aku time berlari ni, tak hengat dunia..
aku main lari je..
semangat tak semangat aku berlari..
 tak benti-benti aku nyah..

akhirnya..
aku abiskan larian aku dalam mase 20 minit je.
power tak aku nyah??
haha..
perasan..

................................................

2) aku ade projek physics ..

dalam sejarah aku semalam
stay dekat sekolah sampai nak ke malam..
kau bayang bertape lamenye aku buat projek tuh..
penat sesangat2 kau..

tapi aku suke sangat buat projek semalam sebab sangat seronok la..

cgu pulak tak berape nak banyak songeh nye..
hehe..

so konklusinye.

PHYSICS IS FUN...

................................................

so, ok la babe..

aku nak pi kedarah jap ni..
nanti aku sambung..
kbye..


No comments: