Friday, August 26, 2011

game over.. kau menang and aku kalah..


to : someone..

kita boleh tau seseorang tuh ikhlas @ tak dengan kita..

kita jugak boleh tau seseorang tuh serious @ tak dengan kita..

so, disebabkan hal ni..

aku doa sangat-sangat..

sape-sape yang buat macam ni...

akan rasa balik ape yang aku tengah rasa..

maybe lebih teruk lagi daripada aku rasa dulu..

hanya a few people je yg tau ape yg aku dah rase dulu ..

and aku harap ko pun kene macam aku jugak..

ko paham-paham la sendiri..




patut la dari dulu sampai sekarang aku tak percaya dengan ko..

tapi salah aku jugak sebab suka dekat ko.. aku lupa ko tengah suka dekat orang lain..

sorry sebab aku kacau line ko dengan orang lain..

patah hati?? sure patah hati..

 tp..

sorry la...

aku memang tak akan nangis even sedih sekalipon pasal ko..


but from now.. baik la ko stop cakap pasal aku dalam senyap-senyap..

and..

ko pergilah dekat 'orang' yg ko tunggu-tunggu sangat tuh..

i really2 dont care at all..


p/s : jangan berlagak baik sangat la sebab sebenarnya ko lebih teruk daripada aku.. and tak payah nak tuduh-tuduh orang lain 'player' utk tutup perangai ko yg sbenarnya.. and tak payah nak kesian-kesian sangat la.. kita kawan?? i'm not sure yet..   

No comments: