Friday, August 26, 2011

entah.. aku pon tak tau..

herm..

kau tau kan aku selalu dapat mimpi..
then mimpi yang aku dapat tuh selalu jadik kenyataan..

sebenarnya aku dah tau and dapat agak ape yg nak terjadi..
sebab semua yang aku dah terjadi semalam, semuanya aku dah dpat mimpi pasal menda ni beberapa hari yang lepas..

aku dapat tengok future??
ish.. tak la sampai tahap tuh..
tapi kadang-kadang mybe kebetulan je ape yg aku mimpi tuh betul-betul terjadi..
tapi entah la.. sebab aku pon tak reti nak tafsir mimpi..

...........................................................

sebenarnya...
aku rasa aku la manusia yang susah sangat nak percaya dekat orang..

tapi bila aku dah percaya dekat seseorang tuh, mmg aku percya sepenuhnye la..

tapi masalah nye..

bila aku dah start tak percaya dengan orang..

memang susah la aku nak percaye balik..


it takes time..

....................................................

murah hati sangat????


pemaaf????


entah la.. aku sendiri tak pasti bile aku ade perangai-perangai macam ni...

tapi yang aku tau, aku tak suke nak besarkan perkara yg kecik..

klo tak pon..

lari daripada masalah..

kbye....

No comments: