Thursday, August 18, 2011

susah hati.. risau..

hermm

aku sebenarnya tengah risau ni..
tengah ada masalah..
tapi tak tau la bagi incik blog ni masalah ke tak..
tpi aku rase ni masalah..

actually, bende ni tjadik dah dekat seminggu dah..
aku tak tau nak story mory dekat sape..

sebenarnya aku ada masalah tido..
lebih kurang macam insomnia..
aku tak tau la kenapa boleh jadik macam ni..

kau tau, aku dah dekat seminggu, tak boleh tidor malam..
bila siang pulak, aku cume tido dekat sekolah je..
kat umah langsung aku tak tido..
eye bag pulak dah makin ketara..

kau tau kenapa aku tak boleh tido,
bila aku tido je mesti aku dpat mimpi buruk-buruk..
tu yang kadang-kadang aku tido dalam pkul 3.00 pagi, then bangun balik kul 3.30 pagi..
pastu jadik macam burung hantu cz tak dapat tido langsung..

actually, aku bukan nye kisah sangat kalo tak tido,
tapi, sure2 nye aku mesti sakit kepale + moody kalau aku tak cukup tido..
tu yang sebabnye aku risau tuh..
aku risau tkut tak boleh handle skit kple.. pastu mule r rase macam nak marah semacam je..
bengang la..

kla bye..

No comments: